Beneficii cheie
Un campion in aderenta si precizia directiei
- Aderenta imbunatatita in viraje, pe drumuri umede si uscate
- Creste raspunsul drumului si precizia directiei
- Distanta redusa de franare, in special la viteze mari
Tehnologii:
CUREA FARA IMBINARI (JOINTLESS BELT - JLB)
O tehnologie de captusire hibrid care reduce deformarile circumferintei la viteze mari.
Beneficii: Stabilitate superioara la viteze mari; uzura unitara si uniforma.
PROTECTIE MAXIMA PENTRU FLANSA JANTEI (MAXIMUM FLANGE SHIELD - MFS)
Un sistem de protectie a flansei jantei. MFS utilizeaza un profil de cauciuc care se intinde in jurul circumferintei anvelopei, deasupra flansei jantei. Acesta creeaza o zona tampon de protectie.*
Beneficii: Protejeaza rotile din aliaj scump fata de lovirea de borduri.
* Disponibile doar pentru dimensiunile selectate
DESIGN ASIMETRIC AL BENZII DE RULARE
Designul asimetric al benzii de rulare ofera manevrabilitate imbunatatita si rezistenta la acvaplanare. Nervura centrala continua sporeste stabilitatea si precizia. Dispunerea asimetrica a canelurilor imbunatateste aderenta pe suprafete ude si uscate.
Beneficii: Performanta imbunatatita pe drum drept si la viraje; rezistenta sporita la acvaplanare.
PROFIL MAI PLAT AL BENZII DE RULARE
Noua generatie de anvelope Dunlop prezinta un profil mai plat al benzii de rulare, cu o zona de contact mai mare cu 4-8%, in functie de dimensiunea si tipul anvelopei. O zona mai mare de contact ofera mai multa stabilitate si un feedback mai bun din partea drumului, permitand anvelopelor sa reactioneze rapid si precis.
Beneficii: Stabilitate sporita si precizie de dirijare; uzura redusa; stabilitate si precizie excelente la viraje; aderenta superioara pe carosabilul uscat.
PROFIL MULTI RADIUS (MULTI RADIUS TREAD - MRT)
Modelele cu MRT utilizeaza 10 raze diferite, ceea ce le face mai precise. Acest lucru se manifesta printr-o foarte eficienta distribuire a presiunii pe suprafata de contact. Efectul este o tranzitie mai lina de la drum drept la curba, conducand la reactii mai precise si progresive.
Beneficii: Control semnificativ imbunatatit asupra evolutiei amprentei in toate conditiile meteo; manevrabilitate rapida pe carosabilul ud si uscat; control sporit la viraje.
BLOCURI DE FRANARE PUTERNICE
Blocuri rigide care mentin rigiditatea atunci cand se aplica forta de franare. Nivelul inalt de rigiditate contribuie la obtinerea unui contact optim cu drumul atunci cand franati la viteze mari.
Beneficii: Distante de franare mai mici, mai ales la viteze mari.
COMPUS DUBLU DE SILICA
Acest compus imbunatateste acceleratia si reduce uzura.
Beneficii: Franare si accelerare exceptionale, manevrabilitate excelenta pe carosabil pe timp de vara si toamna, aderenta sporita, rezistenta la uzura.